OBCHODNÍ PODMÍNKY.
Restart Ženy s.r.o., IČ 08379505,
se sídlem Poděbradská 1189/62, Hloubětín, 198 00 Praha 9,
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 317118
Akce pořádané Restart Ženy s.r.o. jsou považovány za služby využití volného času poskytované v konkrétním termínu ve smyslu § 1837 písm. j) občanského zákoníku.
Proto se na ně nevztahuje právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů.
Pokud si zakoupíš naše produkty a služby, budou se naše vztahy řídit těmito podmínkami, pokud se nedohodneme jinak.
Naše kontaktní údaje:
e-mail: ahoj@restart-zeny.cz
tel.: +420 777 185 789
I. JAK KOUPIT PRODUKT NEBO SLUŽBU
Pokud nenakupuješ pro své podnikání, vystupuješ jako spotřebitel. V tomto případě právní předpisy poskytují určitá speciální práva, o kterých se dozvíš více níže.
Seznam se také se zásadami ochrany osobních údajů. Veškeré informace, které nám poskytneš, budou považovány za důvěrné a budeme s nimi podle toho nakládat.
Na webu www.restart-zeny.cz najdeš podrobnosti o produktech a službách, včetně jejich ceny.
Objednávku můžeš provést:
pomocí nákupního formuláře
zasláním přihlášky
e-mailem
5. Před odesláním objednávky si můžeš své údaje zkontrolovat, případně opravit.
Po odeslání ti objednávku potvrdíme e-mailem.
Smlouvu s námi uzavíráš v okamžiku potvrzení objednávky. Zároveň ti vystavíme a pošleme fakturu (elektronicky na tvůj e-mail).
Pokud fakturu neuhradíš ve splatnosti, můžeme od smlouvy odstoupit.
Prosím, měj na paměti, že neuhrazená faktura znamená ztrátu rezervace tvého místa na akci.
Cenu můžeš platit:
bankovním převodem na účet 2401671066/2010
kartou online
Nejsme plátci DPH.
II. AKCE
Pokud si objednáváš účast na Kruhu, školení, webináři, workshopu nebo konferenci ("akce"), ber prosím na vědomí, že jsou přihlášky jsou vázané na jméno.
Zakoupením vstupenky si rezervuješ své místo na akci, která má omezenou kapacitu a vyžaduje organizační přípravu předem..
Pokud se akce nemůžeš zúčastnit, napiš nám na e-mail ahoj@restart-zeny.cz nebo napiš na číslo +420 777 185 789.
Storno podmínky:
Vzhledem k charakteru akce (konkrétní termín a omezený počet míst) nevracíme účastnický poplatek v případě zrušení účasti ze strany účastníka.
Pokud nám dáš vědět alespoň 14 dní před akcí, můžeme — podle našich možností a obsazenosti — převést vstupenku na jinou osobu.
Méně než 14 dní před akcí již není možné ani vrácení poplatku, ani přesun na jiný termín.
Zrušení nebo změna akce z naší strany
V mimořádných případech může dojít ke změně termínu nebo místa konání akce.
Pokud k tomu dojde, informujeme tě e-mailem.
Pokud ti nový termín nebo místo nebudou vyhovovat, vrátíme ti zaplacenou částku, nebo si můžeš vybrat jiný termín, pokud je k dispozici volné místo.
Pokud dojde k událostem, které znemožní uskutečnění akce offline (například nemoc, epidemie nebo jiná tzv. vyšší moc), můžeme akci uspořádat online.
V takovém případě se cena ani podmínky účasti a spolupráce nemění. Tato změna není považována za změnu místa konání akce.
Informace, které během akce získáš o ostatních účastnících nebo třetích stranách, jsou důvěrné. Zavazuješ se je udržet v tajnosti a zachovávat mlčenlivost.
III. AUTORSKÁ A OSOBNOSTNÍ PRÁVA
Veškeré materiály, které od nás získáš, jsou určeny pouze pro tvůj osobní rozvoj.
Jde o autorská díla – proto je prosím nešiř dál a nekopíruj bez našeho souhlasu.Z důvodu ochrany osobních údajů se akce nesmí nahrávat ani jinak zachytit bez našeho výslovného souhlasu, a to ani pro osobní potřebu.
Na akcích můžeme pořizovat fotografie pro propagaci na sociálních sítích a webu.
Pokud si přeješ být na fotkách nezachycena, dej nám vědět předem nebo kontaktuj přímo organizátora či fotografa.Více informací najdeš v našich zásadách ochrany osobních údajů.
IV. JAK REKLAMOVAT VADY
Pokud by něco v nebylo v pořádku, kontaktuj nás na ahoj@restart-zeny.cz. Prověříme to.
V reklamaci uveď:
své jméno a kontakt,
který produkt nebo službu reklamuješ,
důvod reklamace,
a jak si přeješ, aby byla reklamace vyřízena.
Po obdržení ti zašleme potvrzení (reklamační protokol) s informací o dalším postupu.
Tvou reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů.
Pokud tuto lhůtu nedodržíme, máš právo požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.Prosím, vezmi na vědomí, že naše produkty a služby nelze reklamovat pouze na základě osobního očekávání či subjektivního dojmu.
V. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Pokud jsi spotřebitel, máš obecně právo odstoupit od smlouvy uzavřené přes internet do 14 dnů od uzavření smlouvy.
Toto právo se však nevztahuje na:
služby využití volného času poskytované v konkrétním termínu,
služby a digitální obsah, pokud byly poskytnuty s tvým výslovným souhlasem ještě před uplynutím této lhůty.
POZOR:
Uzavřením těchto obchodních podmínek souhlasíš s tím, že ti produkt nebo službu poskytneme v dohodnutém termínu (který může být kratší než 14 dnů od uzavření smlouvy).
Tímto souhlasem se zároveň vzdáváš možnosti odstoupit od smlouvy.
VI. DÁRKOVÉ VOUCHERY
Dárkový voucher opravňuje držitele k účasti na jednom ženském kruhu pořádaném Restart Ženy s.r.o. v období jeho platnosti.
Platnost je uvedena přímo na voucheru.Voucher není vázaný na konkrétní termín. Termín si držitel volí z aktuálně dostupných kruhů.
Vouchery nejsou směnitelné za peníze a nelze je vrátit ani odstoupit od smlouvy.
Jedná se o produkt určený k okamžitému čerpání služeb v oblasti volného času, které jsou poskytovány v určitém časovém období ve smyslu § 1837 písm. j) občanského zákoníku.Pokud se držitel nemůže zúčastnit vybraného termínu, může voucher převést na jinou osobu. O převodu nás prosím informuj předem na e-mailu ahoj@restart-zeny.cz.
Po uplynutí doby platnosti voucher pozbývá platnosti bez nároku na vrácení ceny.
V případě zrušení akce ze strany pořadatele může držitel voucher využít v jiném termínu, případně mu bude nabídnuta alternativa dle aktuální nabídky.
VII. ZÁVĚREM
Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máš právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, pokud se vzniklý spor nepodaří vyřešit přímo s námi.
V takovém případě se můžeš obrátit na Českou obchodní inspekci
(Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2,
e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz).Mimosoudní řešení se zahajuje na návrh spotřebitele, a to nejpozději do 1 roku ode dne, kdy u nás poprvé uplatnil své právo.
Návrh lze podat také prostřednictvím online platformy ODR: ec.europa.eu/consumers/odr.Naše vztahy se řídí českým právem.
Všechna práva k našim webovým stránkám, zejména autorská práva k obsahu, grafice, fotografiím, logu a dalším prvkům, náleží Restart Ženy s.r.o.
Bez našeho souhlasu je prosím nekopíruj ani jinak nepoužívej.Znění těchto obchodních podmínek můžeme průběžně měnit a aktualizovat.
Aktuální verze je vždy dostupná na webu www.restart-zeny.cz.Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. června 2024.